29 Eylül 2014 Pazartesi

BİZ KİMİZ??

Herkese merhaba,

  Bu kişisel blog uzun zaman önce açılmış olmasına rağmen, birşey yazma fırsatım olmamıştı, fırsatım olduğunda da nereden başlayacağımı bilemedim. Sonunda bugünün iyi bir başlangıç olacağını düşündüm. İlk yazımda kısaca kendimi tanıtarak başlamanın uygun olacağını düşünüyorum, ilerleyen yazılarımda ortodontiyle ilgili bilgiler paylaşacağım 

  Kendimi tanıtacak olursam Ortodonti uzmanıyım(ortodontist), ya da basitçe anlatmak gerekirse diş teli tedavilerinde uzmanlaşmış bir diş hekimiyim. Eşim Hande Biçeroğlu Demir de Ortodonti uzmanıdır ve aynı kliniği yani bizim kurmuş olduğumuz ve yanlızca ortodonti hizmeti verdiğimiz
‘’Ortodonti Kliniği’’ nde beraber çalışmaktayız.

  Diş Hekimliği’nden mezun olduktan hemen sonra uzmanlığa başladım ve o günden beri yanlızca kendi işimi yapmaktayım. Ortodonti uzmanı olarak birçok farklı ortamlarda çalışma fırsatım oldu. Başta uzmanlığımı yapmış olduğum Yeditepe Üniversitesinde hem doktora öğrencisi hemde kısa sureli de olsa öğretim görevliliği, Gata da yapmış olduğum askerlik sayesinde ortodonti servisinde 1 yıl çalışma imkanı, özel bir diş hastanesinin ortodonti bölümü ve bunlara ek olarak birçok küçük ya da büyük klinikte ortodonti uzmanı olarak çalıştım.
Kısa zamanda büyük deneyim ve sorumluluk sahibi olmamı sağlayan bu çalışma hayatının yanı sıra uzmanlığa başladığım günden bugüne ve gelecekte de devam edecek sonsuz öğrenme deneyimi yaşadım ve yaşıyorum. Bunu sağlayabilmek için sayısız yerli ve yabancı kurslara katıldım yurtdışında ve yurtiçinde bilgi ve tecrübesine güvendiğim birçok dost edinip onların kliniklerini ziyaret ettim tedavi yaklaşımlarını deneyimleyip nasıl hizmet verdiklerini ve bunların ışığında nerede durmam gerektiğine karar verdim.

  Tüm bunları yaparken 2011 senesinde çalışmış olduğum özel hastaneden ayrılıp hayallerimi gerçekleştirebileceğim ‘’Ortodonti Kliğini’’nin açılışını gerçekleştirdim.


  Kliniğimizde 2012 yılından itibaren eşim Ortodonti Uzmanı Hande Biçeroğlu Demir’le beraber çalışmaktayız ve baştada söylediğim gibi sadece kendi işimizi yani, ortodontiyi en üst seviyede yapmaktayız.

Herkese sevgiler, görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder